perjantai 7. joulukuuta 2018

Saat mitä annat / taas pitää skarppaa

Mun on tosi vaikee uskoa, et sä muistaisit mua meiän kohtaamisten perusteella, koska me ollaan vaan muutaman kerran kävelty toistemme ohi ja kerran vaihdettu pari sanaa. Mä en myöskään usko, että sä tunnistat mua nimen perusteella. Ootko sä muuten kuullu jonkun suusta jotain musta? Mä en ainakaan tiedä susta kunnolla mitään muuta ku sen, että me tullaan kohtaamaan ens viikolla ensimmäistä kertaa siten, että esittäydytään. Mua kieltämättä jännittää se, miten meiän yhteistyö lähtee toimimaan.

Mä en oo sellanen tyyppi, josta saa helposti erityisen lupaavan ensivaikutelman. Mä jään helposti toisten varjoon enkä osaa tuoda mun parhaita puolia esiin silleen, et ne vakuuttais. Silti mä pyrin antamaan kaikkeni sille mitä teen. Mä oon kerranki löytäny tän omalta tuntuvan jutun, niin haluun pitää siitä kiinni ja tehdä hommat niin hyvin ku ikinä pystyn. Mä oon alkuun aika jännittyny, joten  siinä kestää hetken kunnes muut ymmärtää, et mä oon tosissani ja musta löytyy se tarvittava potentiaali.  Mä kuitenkin luotan siihen, et tekemällä mun omaa juttua säkin saat kiinni musta ja mun toiminnasta.

Mä todella venaan, et me päästään tutustumaan. Mulla ei silleen oo mitään odotuksia sua kohtaan. Toivon kuitenki, et me tullaan juttuun eikä meiän välille tuu mitään ylimääräsiä jännitteitä. Mä tiedän, et oon tässä ite se, jonka takia niitä jännitteitä saattaa syntyä. Mä meen tosi vahvasti fiilispohjalla ja se näkyy mun toiminnassa. Pitää kans muistaa ettei kaikista voi tykätä. Pyrin kuitenkin siihen, et tullaan mahdollisimman hyvin keskenämme toimeen. Ja toki siinä tutustumisessa menee aikaa. Mä ehkä enemmän mietin tässä jotain ihan muuta ku tota, et jos me ei jostain syystä tultaiskaan toimeen.

Mä oon aina välillä tosi herkkä ihastumisen suhteen. Mä siis saatan ihastua suhunkin jollain tasolla. Nää on melko turhia spekulaatioita tässä vaiheessa, kun eihän koskaan etukäteen voi tietää, et mitä tulee tapahtumaan. Must vaan tuntu oikeelta kertoa tää sulle jo tässä vaiheessa, jotta voin ns. pelata täysin avoimilla korteilla. Pakko myös sanoa, et jos nyt ihastuisinkin suhun niin tuskin sä sitä ite huomaisit, sillä en mä sitä sulle kertois. En mä haluais sekottaa yhtään mitään vaan pitäytyisin siinä, et saadaan kunnialla hommat hoidettua. Mun päässä tää juttu on levinny nyt tosi moneen ajatuskelaan, joten ehkä me palataan tähän aiheeseen, kun ollaan esittäydytty toisillemme. Siihen asti mä yritän pitää sut poissa mun ajatuksista, jotten luo enempää odotuksia tai kauhukuvia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti